Babysång.



Dagen började med att vi var på babysång, vet inte riktigt vad jag tyckte om det men ska ge det en chans till.Melvin verkade mest chockad. Efter det gick jag och Emma med våra små och mötta Jeanette & Betty för att ta en fika. Satt där en bra stund innan en jävla gubbe kom och frågade väldigt surt om jag inte kunde flytta på min flyttlåda ( vagnen) Jo visst sa jag lite surt. Självklart fanns det hur många andra bord som helst men tur var väl att han skulle sitta bakom oss. Åh hade så gärna velat komma på ngt bra att säga :p.

Efter det träffade jag och Jeanette, Linda och Therese som skulle gå och äta lunch men erbjöd istället att vi kunde gå hem till oss och äta lite. Blev soppa och gott bröd. Barnen lekte och Melvin och hade en egen lek, den gick ut på att Alice låg platt på golvet med en Melvin på sig.

Melvin och Alice!

Efter det blev det en tur på stan då Melvin behövde sova. Följde med och tittade på kläder till små flickorna. finns så mkt! Begav mig sen hem till mamma och pappa som hade köpt massa fint till Melvin då dom varit på Ikea idag. Melvin hade lika kul som vanligt där och blir så bortskämd med uppmärksamhet.


Morfar, Melvin, Mormor.
 
Nu sover Melvin och jag ska snart göra detsamma :D..Imorgon blir det mammabarn gympa.


Melvin hejar självklart på morbror Rasmus fotbollslag.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vaddå flyttlåda, vad var det för en knasig gubbe?! Tyvärr kan inte vi komma på gympan imorgon, ska både till mäklaren o banken!! Men nästa gång SKA vi dit :) Kram

2009-09-07 @ 21:52:54
Postat av: Emelie & Lukas

Haha sa han flyttlåda? Trevlig snubbe! Men det är ju oftast så att dem MÅSTE sätta sig där bara för att provocera!



Men gisses så söt lilla melvin är!

2009-09-08 @ 00:38:08
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja det känns jätteroligt. :) Jag äter GI. Bara fett och inget socker eller fel kolhydrater. :p Lite svårt att förklara, men vikten bara rasar. :)Gud vad Melvin växer! Går ni på babysim också?

2009-09-08 @ 12:34:44
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

söta bilder och fin blogg du ha...

2009-09-09 @ 20:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0