8 januari

Nu har jag tid att skriva igen. Allt var bra hos bm idag hjärtljuden låg på 142 och magen ligger just nu på 36 har jag för mig. Hon frågade vad jag trodde att det skulle bli och då svarade jag pojk som  jag tror, medans hon definitivt tror att det är en flicka i magen. Fick ju en ny Bm idag då den andra slutade på det stället, hon känns verkligen super lätt att prata med och allt :D. Dock kommer jag bara kanske hinna ha henne två gånger då hon ska utomlands och sen när hon kommer tillbaka då måste min bebis kommit :D:D:D.Efter det fick jag gå till apoteket och köpa "kräm" mot Daniels munsår som nu sitter fint på hans läpp. Sen hem och lägga sig och vila har verkligen varit helt slut idag och är det fortfarannde. Träffade sen nu på kvällen ett par kompisar från när jag gick i skolan. Nu ska jag fixa popcorn haha och sen blir det sängen. Skulle slängt in några bilder jag tog på magen igår men kameran var urladdad så får bli imorgon :D. Just nu har jag en liten rumpa som verkligen trycker på mina revben haha inte skönt alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0