27 januari

Äntligen hemma från ikea :D.. Blev lite olika saker mest ljus som vanligt och bebis saker. Tänkte visa lite bilder imorgon, då jag inte har orken just nu. Jag åkte med min syster, Mormor,Moster. trevligt :D..Det bästa var att det inte alls var mkt folk där idag. Däremot känner jag mig jätte dålig, ont i halsen och febrig. Hoppas det bara är så att jag är trött och behöver sova :D Inga värkar eller liknande idag heller och det återstår bara 5 dagar till den är beräknad. Jag blir mer och mer nervös för varje dag som går, men dessutom ännu mer taggad av att förlossningen snart är här, antar att det är ¨så man ska känna?! Såg att Daniel hade skrivit på sin sida att han fick dåligt samvete av att äta pizza idag och det tror (läs vet) jag att han inte har då han älskar ALLT som är onyttigt haha. Saknar han just nu men han tränar så får fortsätta sakna han haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0