21 Januari

sådär då fick jag lite tid över att skriva lite. Var ju hos Bm imorse hade inte växt ngt sen sist och hjärtljuden låg på 144 idag. Berättade att jag inte känner bebisen mkt alls och om det var vanligt att jag skulle känna mindre än alla andra nu. Då jag har moderkakan i framvägg. Ibland känner jag inget på en dag och ibland kommer jag upp till dom 10 sparkarna man ska känna. Tyvärr blir det så att det blir väldigt psykiskt allt och jag kan inte tänka på ngt annat :(. Hon tog mig på allvar och ville att jag skulle in till förlossningen.. Sagt och gjort åkte dit och fick göra ctg och ultraljud igen allt såg bra ut kändes som en lättnad, vilket det brukar göra när man går därifrån. Tyvärr brukar oron komma tillbaka, antingen dagen efter eller efter ett par dagar. Doktorn gjorde också en uppskattning på vad den lille väger. och idag kom han fram till 3480, så den får gärna komma nu då jag inte vill trycka ut en jätte bebis haha.

Nu på kvällen har vi gjort lite semlor men dom blev inte alls lika goda som dom man köper :p. Daniel sitter med sitt skolarbete som ska vara klart till imorgon, så jag och Molly får hålla oss undan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0