14 januari

tjo!! Igår skulle vi vara duktiga här hemma och gå och lägga oss tidigt slutade med att kl blev 11 innan vi ens gjorde oss iordning för sängen. När vi väl lagt oss kunde ingen av oss sova *ovanligt* haha. Lite senare började det komma värkar som gjorde ont, men som sedan slutade :(.  Vi ställde kl på 8 då vi inte kan ha sådana vanor som vi har nu. Så när kl ringde imorse åt jag lite och sedan gick vi faktiskt ut och gick :D..så stolt haha. När vi var ute passade vi på att hälsa på mina föräldrar lite snabbt och även köpa frallor till frukost: mmm. Nu sitter jag här och kan inte bestämma om jag ska gå på stan eller inte. har lite värk men inget som gör riktigt ont. så får se :D

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Vad kul :)



Och grattis till det kommande barnet!

Du har en härlig resa framför dig :)



Var bor du?

Kramar!

2009-01-15 @ 17:12:25
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0