10 Januari.

händer inte så mkt idag heller jag är ensam hemma då daniel dömer hockey och ska sedan iväg till fotbollen och göra ngt. Så istället så tar Molly och jag det lungt, ska lägga mig i sängen och kolla på en film nu tror det var ngn på 5:an. så tyvärr finns det inte mkt att säga idag heller. Ni får gärna komma med förslag på vad jag ska skriva om?! ngt ni vill veta? annars blir det sådana dryga inlägg tills jag orkar göra ngt :p.


Ngt kul som hände imorse var att Daniel skulle slänga sina strumpor i tvättkorgen men slutade ist med att dom hamnade i toaletten haha. det är min Daniel det :p.

Kommentarer
Postat av: nicole

nästa år, skulle ju egentligen gå ut nu i sommar men efter att ha gått ett år i Karlskrona på så så bytte jag :) puss

2009-01-10 @ 20:11:52
URL: http://nicolelee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill höra lite mer om dig syster:P

2009-01-12 @ 16:29:28
Postat av: Mamma

Mår du bättre!Imorgon kommer jag hem till er om du är pigg, måste se kläderna du handlade.



Kram Mamma

2009-01-12 @ 17:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0