26 augusti.

Dagen idag började med att jag och Melle gick ut med Emma och Edgar på en långrunda, så skönt att hinna göra det plus att Melvin sover bra ute vid det tiden. Senare gick vi hem gav Melvin mat innan jag begav mig till frisören. Hon gjorde slingor i mitt hår och klippte det lite och jag blev verkligen super nöjd :D..Mötte senare upp Melvin, Daniel och rasmus på stan för att handla lite kläder.  Sen nu på kvällen har jag hämtat mamma på jobbet och bara tagit det lungt.

  

Före och efter bilder. syns kanske inte så jätte mkt på bild men jag blev ljusare :D


Igår när Daniel tränade fick Melvin prova på att äta själv, gick väl inte så super men kul hade han.

 

Kommentarer
Postat av: Emelie & Lukas

haha nutte så söt han är!

2009-08-26 @ 23:12:21
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad fin du blev i håret! Så söt han är, och roligt har han ju absolut! Kramar

2009-09-02 @ 19:47:43
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0