5 April.

Lite tid över till att skriva :D..Inatt har Melvin varit super duktig, somnade vid 9 och vaknade vid 1,5,7, och sover fortfarannde så skönt :D..i veckan som gått har vi varit ute massor det har varit underbart väder i karlskrona, och sen är det ju ett plus att jag älskar att vara ute och gå med barnvagn :D.. Har också varit mkt hos mina föräldrar som vanligt, igår umgicks jag med min bror och pappa hela dagen, super skoj.var ute och gick och då fick man inte ens röra vagnen då morfar skulle göra det, Och morbror Rasmus fick byta sin första blöja och klä på och av Melvin :D.. Melvin blir bara större och större, han har fått en vilja nu med,  och blir riktigt arg om han inte får som han vill, vilket brukar vara att han ska få gå runt i famnen  hela tiden. Men annars är han lika snäll som vanligt :D.. Det är många som är inne och läser min blogg även att jag inte skriver speciellt ofta..jätte kul får gärna kommentera med :p..



Melvin igår i sin fina vårjacka :D..som han fått av moster Emme och Bibbe :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad söt han är :)

2009-04-05 @ 13:56:34
Postat av: mamma

Mormors lilla gullunge.

2009-04-05 @ 18:57:09
Postat av: Emmelie

Han var ju jättesnygg i vår jacka=)

2009-04-06 @ 09:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0