5 april

Idag har vi varit hemma hos Daniels föräldrar och fixat med bilen, tvättat den och bytt till sommardäck. Melvin låg och sov i vagnen i tre timmar skönt för han och sova ute i friska luften :D..Efter det åkte vi hem till Daniels mormor och åt middag, super gott fläskfile med sås och pressad potatis. Melvin Är så go så fort han hör min röst så skiner han upp som en sol och ler, skrattar eller pratar. Det bästa som finns är när han vaknar på morgonen och pratar med en för det har man längtat hela natten på :D..Imorgon ska Daniel ha Melvin själv en stund då jag ska iväg och prata med Bvc, ngt man skulle göra när barnet fyllt 2månader. Annars blir det nog ut och gå sedan måste här städas :D.. Nej nu väntar sängen känner jag då allt jag skrivit känns som babbel haha. God natt.!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Underbart att du är ute med Melle så mycket och inte bara sitter hemma!

2009-04-14 @ 09:34:40
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Josefine

Hej tjejen! Jag hittade en utan luva. det komiska va att den tröjan jag köpte på lindex med märket FIX va med avtagbar luva. så gå in där och kolla. snygg är den med dessutom

2009-04-30 @ 09:47:46
URL: http://dendarfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0