1 februari då ryktet blir till verklighet.

Ja som säkert de flesta vet så bor det en liten bebis i min mage :D.. har tänkt att jag ska skriva blogg för att kunna gå tillbaka och läsa om hur jag kände mig.så idag har jag tänkt berätta om dagen jag plussade.


Dagen började som vanligt skulle till jobbet,så gick upp vid halv sju skulle duscha men ist gjorde jag ett test som inte visade ngt med detsamma så gick in i duschen och när jag kom ut ser jag på stickan att den visade två linjer jag blir skakig,glad,orolig alla känslor som man kan tänka sig på samma gång. Skickar till min vän Marie och berättar vad som hänt vill på ngt sätt få det bekräfftat att det är ett plus men vågar inte tro på det. snabbt skickar hon tillbaka och grattar. försöker fortsätta göra mig iordning som vanligt men hur lätt är det med alla känslor och tankar som åker runt i kroppen. bestämmer mig för att efter jag ätit frukost göra ännu ett test...gör det och visst det visar likadant. gud tänker jag och bara känner hur osäker man blir. skickar med marie hela tiden så bestämmer att jag ska åka hem till henne så hon kan bekräfta det (daniel jobbar) jodå kommer dit och hon ser samma sak som jag två plus :D.. dags att åka till jobbet men måste ju berätta för daniel så ringer påväg dit. han är på jobbet och har ingen aning om vad som hänt så slänger ur mig det så fort jag bara kan :P. han blir tyst och säger inte mkt under den tiden. Då blir jag självklart ännu mer osäker på allt,   tänker för mig själv hur lätt kommer denna dagen bli att jobba då man inte kommer kunna tänka på annat men det gick och hem kom jag. kommer inte ihåg kvällen så mkt men har för mig att vi pratade massor.

kommer skriva lite varje kväll om alla veckor och upplevelser jag haft hittils.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt! Grattis!! Kram från Johanna

2008-09-05 @ 14:46:19
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Och jag blir en mycket stolt MOSTER:)

2008-09-05 @ 18:40:21
URL: http://eeemmelie.blogg.se/
Postat av: Martina

Det är så roligt! Du måste uppdatera med info här på bloggen :) Längtar tills den kommer ut, då ska det gullas, haha!

2008-09-08 @ 21:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0