redan söndag

söndag redan,, och jag har varit uppe sen innan 6 så drygt. denna helgen bara försvann. igår jobbade jag mellan 9-1 sen kom marie och william och hämtade mig..alltid lika kul att vara med dom vi åt tacos och pratade. fick se deras fina vagn med..längtar tills vi ska hämta våran :D efter det kom daniel och hämtade mig vi åkte hem till mamma och pappa och lämnade lite grädde, stannade lite då daniel fastnade framför tv:n, åkte hem och fixade med skötbordet (min uppgift, kommer visa er sen när det är klart) sen var jag så tråkig så innan kl 9 så somnade jag gott i sängen och daniel fick göra vad han ville :p.

Idag ska jag fort fixa med skötbordet sen är det kalas för Mormor :D..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0