....

så nu har jag lite tid att skriva. har jobbat hela veckan och idag med så är helt slut, efter jobbet åkte daniel och jag till on off,elgiganten och lite andra butiker och kollade efter en ny kamera då min inte vill mer. hittade en jätte fin och den verkar också vara bra :D. köpte den så klart men kommer inte ihåg vad den heter :p..om ca en och en halv timme ska vi till nivå och äta :d mums ska fira 6år ( som vi har imon) men får nog stanna hemma haha för jag är för fet för mina kläder så har INGET att ta på mig yes :D skriver mer sen måste gosa med molly

Kommentarer
Postat av: Martina

Du får inhandla mammakläder, hihi :)Kul med 6-års firande! Grattis (eller vad man säger). Hoppas allt är bra med dej o det där i magen, hm.

Kram Martina

2008-10-05 @ 08:25:18
Postat av: mamma

Grattis till 6 år. Vad görs nu får du lägga ut lite bilder med den nya kameran. Hoppas maten och filmen var bra vi hörs.

Kram Mamma

2008-10-05 @ 12:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0