hatar rubriker

såg på daniels blogg att han har börjat uppdatera varje dag om hur mitt humör varit under dagen, kul men kanske inte just nu, men sen när man kan kolla tillbaka haha.

Igår åt vi räkmackor och jag skulle äta en liten citronbit. slutade med att jag höll på att kvävas, det var ingen bit som fastnade vet ej om det kan ha varit att det blev för "starkt"  och på så sätt att jag inte kunde få luft. slutade med att daniel bara satt och kollade och jag höll på att få panik. Tänk om jag satt en bit i halsen skulle ha bara sitta där och titta då? hoppas inte det iaf.

idag ska jag jobba  som vanligt. gud vad jag vill att det ska bli onsdag om en vecka och gärna att kl står på 16,00 då går jag hem och ska bara njuta även fast jag trivs super på mitt jobb, så ska det bli så underbart skönt, jag behöver det verkligen.

 kom på att jag nog ska börja med en spalt där jag berättar om hur det har kännts med graviditeten under dagen så jag kan komma tillbaka om läsa det senare :D..kanske inte kommer bli super kul för er men ni väljer själva.

skriver mer sen tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0