drygt.

får väl skriva en rad eller tv¨å nu när man har lite tid över. jobbar juh så orkar inte sätta mig och skriva när jag kommer hem med idag och imorgon är jag ledig eller ledig och ledig ska fixa i sovrummet finns hur mkt som helst kvar att göra. hade det inte vart för pappa och mamma som hjälper till så skulle det nog aldrig bli klart :p.. det jobbiga är att dom som tapetserat här innan inte gjort grundarbetet riktigt så just nu är det nog 5 olika tepeter som släpper när man ska spakla..dryyyygt. men iaf kommer väl bli snyggt när det blir klart. Nu ska jag äta frukost sen kommer mamma och pappa och hjälper mig och molly med allt..skriver nog lite senare hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0