...,.,.,

hej usch det tar verkligen tid innan jag orkar blogga. tycker inte det är speciellt kul. idag har jag haft en riktig slappardag. så skönt jag och molly är nog bäst på det.. om en stund ska jag på tupperware party igen..farligt men har lovat mig själv att inte köpa mkt denna gången :p.. kanske går hem till familjen sen om jag orkar, Imorgon ska jag vara lite med jenny senare blir det kalas för daniels mamma fyller år. under dagen ska jag också tvätta. har verkligen hur mtk som helst att tvätta. på onsdag ska jag vara med sandra B kul var alldeles för längesen hon har varit i thailand så har inte blivit ngt därför. sen på torsdag ska jag jobba enda dagen denna veckan :p.. fredag blir det släktkalas igen..pjuh sen vet jag inte mer.men ska mysa med daniel och molly iaf längesen han och jag var lediga tillsammans mer än en dag :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0