Lite av varje

sådär nu tar jag mig tid till att skriva.har juh varit mkt att göra nu på sista tiden och då prioterar jag faktiskt inte bloggen. har hänt mkt de senaste dagarna.

Kärlek: Som vanligt bra. lite mer nykär  är väl den nya lägneheten som gör sitt :P..haha.nej men allt är lika bra som vanligt.

Jobb: jag har fått ett nytt jobb och har därför sagt upp mig från det jag har nu så skönt ska bli kul att göra ngt annat och få fast!..känns konsigt att inte gå dit mer ska bara jobba denna och nästa vecka sen ska jag ha två veckors semester gud tänk jag ska få vara ledig utan att behöva "oroa" mig för att behöva jobba, efter det börjar jag mitt nya jobb :D.jag och massa killar typ.

lägenheten: den är super nu börjar jag fatta att jag bor här, fattas bara lite saker på väggarna och sånt,en lampa i vardagsrummet men den köps nog imorgon med eller utan daniels tycke.

Molly: jadu denna katt hon har redan tagit sönder 6 lampor några är glödlampor och bbanågra stora. men hon har nog med kommit in i det nu.

i veckan ska jag jobba lite.på middag till daniels föräldrar, kanske dra hit lite tjejer och ha lite fest :D får se hur det blir men hade varit skoj.

Kommentarer
Postat av: martina

vart ska du börja jobba?! :) grattis!

2008-01-04 @ 17:55:48
Postat av: Linda

Ja grattis vad e de för nytt jobb? Nyfiken ju.. kram

2008-01-05 @ 12:52:31
URL: http://lindaheltenkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0