dagen som varit.

Nu väntar melodifestivalen. får se om jag får se den själv eller om daniel ska titta med mig men det tror jag inte då han är inne i sin dator :p..idag har jag varit med svärmor på stan letade efter saker till ett ljusfat till Daniels farmor som fyller år imorgon. efter det skulle daniel träna så medans han gjorde det tog jag och Emmelie bilen och åkte till blomsterlandet köpte lite blommor som jag gjorde en egen bukett till daniels farmor. roligare än att köpa färdigt och väldigt kul då man är florist och då inte håller på med blommor dagligen.


Lite jobb snack kan vi också ta jag trivs super på mitt jobb folket är bra, känns väldigt bra då man alltid är orolig för sånt. sen själva uppgifterna är faktiskt svåra jag kan juh INGET om sådant. men det accepterar dom  för det visste dom innan jag började men endå ville dom ha mig :D..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0