en ny liten katt..

idag skaffade mina föräldrar en ny liten kisse..åh vad söt den är men tyvärr är den väldigt och då menar jag väldigt rädd..
 
i mitt liv händer inte mkt just nu har en pojkvän som jag varit tillsammans men i snart 5 år
(5 oktober) får se vad man kan hitta på för ngt då.. vi bor juh som sagt i en 2:A på 55 kvm men börjar nu känna att detta är en alldeles för lite lägenhet för oss båda vi vill kunna ha ett datarum och ett rum där vi kan ha lite andra saker än att bara ha det i vardagsrummet. har tyvärr bara bott i denna lägenheten i 4 månader snart, och har renoverat den och gjort den som vi (jag) vill ha den..så känns lite sur att kanske behöva göra om allt på nytt.men som sagt bättre att hitta ngt nu och hitta ngt man trivs med..så imon är det en visning vi ska på :D..

annars händer inte mkt annat i mitt liv jobbar.är hemma, fösöker umgår lite men inte mkt hinns med.



Kommentarer
Postat av: martina

välkommen till bloggvärlden :P

2007-09-16 @ 18:17:48
URL: http://maaartiiinaaa.blogg.se
Postat av: peter

men sandra
har int edanne gort
nått?

2007-09-26 @ 13:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0