Dålig på att uppdatera...jag vet..!

jaha då är det bestämmt daniel och jag flyttar till 3:an..den 1 januari men tror det blir tidigare skulle egentligen flyttat in 1dec men dom ska renovera så då får vi vänta. :D..och på fredag skirver vi på :D..

idag har daniel och jag varit och shoppat..köpte två nya jackor en till mig och en till han.samma märke så kommer se ut som tvillingar :P..sen underkläder och lite annat smått och gott :D.. 

vill också gratta min syster som klarade sin uppskrivning idag :D..inte mkt kvar nu..

nej nu ska jag gå ut och gå..måste verkligen det kan inte hålla på att bara sitt inne och bli "tjock"..tråkigt men sant..men det är så drygt väder så längtar bara tillbaka till grekland och värmen..

nej nu får det vara bra för idag hejhejimage4

Kommentarer
Postat av: martina

roligt det där med flytten!! blir det din design denna gången med ;P hm, jag vet inte riktigt hur mycket jag ska spara.. men känns som man borde ta tag i det snart.. kanske 100-200;-/månad.. det blir ju mycket av det om 45 år..

2007-09-26 @ 21:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0