Dagen som började....

Dagen började idag med att jag trodde att jag skulle få sovmorgon men som vanligt vaknar man av att man har en skrikande katt i ansiktet kl 5..Bara att börja klappa (vad gör man inte för att slippa en lekande katt :P )
 
Sedan gick daniel upp som vanligt inte tyst..sen när han gått ja då ringer jobbet och ville att jag skulle jobba jaha tänkte jag det var den stora tvättdagen det..jobbade lite sen kom jag hem och städade..( vill juh ha det fint hyresvärden kommer hit imorgon)

Men idag har faktiskt trots allt varit en super dag :D..bra kunder och bra arbetkamrater :D..kulkul..

Imon SKA jag tvätta sen fixa bukett till daniels mormor som fyller år. Sen kom jag på att jag har bestämmt att jag ska vara med 3 kompisar under dagen..ojoj inte bra..hur ska man hinna det..sen blir det hem till daniels föräldrar...blir mkt imon men kul..


Lägger in en bild på mig och daniel på hans student...image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0