fort sjuk,

Tyvärr är jag fort sjuk..orkar inte göra ngt..blir trött för minsta lilla..så istället sitter jag och lyssnar på musik och kollar på bilder..

Drömmer mig bort till grekland..åh jag längtar tillbaka..det var underbart,det var bara jag och daniel som åkte tillsammans för första gången. Kommer ihåg känslan man hade när man åkte så lycklig man var..  När vi kom till korfu som vi åkte till så tänkte vi van f*n är detta och så tänkte man hela tiden när man var där..detta var en liten håla vi hade kommit till.men nu i efterhand så älskar jag allt som hade men denna byn att göra..


image16




grattis rasmus (lillebror) som kom 1:a på tävling idag..


Kommentarer
Postat av: linda

jag har utmanat dig i min blogg.. kram

2007-10-26 @ 19:54:57
URL: http://lindaheltenkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0