Ikea

Är hemma nu (varit ngn timme) hade jätte kul på ikea emmelie (syster) och jag  Köpte ett skrivbord i fyndhörnan åh gud va glad jag blev hade kollat på ett sådant innan vi kom dit. Kostade egentligen 1295 men jag köpte det för 495 och kan inte hitta ngt fel alls :D..så glad. Men det tråkiga/ jobbiga var att emme köpte en gaderob med och allt var redan monterat självklart hade vi inget släp så vi var tvugna att montera ner det inne på ikea kan säga att många fick sig ett gott skratt,  fick hjälp av en pritvat *tack* det tog oss en evighet sen blev det problem när vi skulle in med det i bilen. Men vi kom hem iaf och jag är mkt nöjd men får lägga in bilder imorgon på allt för jag är för trött nu..

Har just nu besök av fredrik, daniel och han kollar på fotbollen så jag missar Grey´s Anatomy tråkigt :( men nu ska jag göra mig iordning för natten skriver imon :D..hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0