brist på annat

Hur svarar du i hemtelefonen? hm har ingen så blir svårt!
Hur svarar du i mobiltelefonen? Hej det är sandra
Ringer det mycket till dig? Nej, blir för det mesta jag då jag känner mig ensam :p.
Ringer du mycket? Nej.
Vem ringde du senast? Syster Emmelie
Hur mycket pengar har du? Hemlis
Senast kramat och när? Daniel, efter vi åt mat.
Antal timmar sömn inatt? Hade sovmorgon så det blev 11 timmar (lyx)
Sov du ensam? Nej. som tur är var daniel och Molly här.
Vem sov du hos senast? Hos mina föräldrar (i helgen)
Vem sov hos dig senast? Min lillebror.
Vem vet mest om dig? Daniel
Vem vet du mest om? Daniel
Vad ser du fram emot? Just nu flytta sen finns det andra saker men det får bli i framtiden
Vad vill du ha just nu? En varm säng att lägga sig i :P
Vem hånar du? Ingen
Vem längtar du mest efter? finns inte en utan många.
Vem vill du helst slippa? Just nu ingen som tur är.
Vem stör du dig på? Många men tänker inte nämna någon här.
Vem vill du sova bredvid inatt? Daniel såklart vem annars?!
Vilken buss åker du oftast? 2 eller 3:an
Vilken årstid är det nu? Höst
Anser du dig själv snygg? Ibland.( då ska det vara en bra dag!)
Har du varit kär? Ja!
Är du kär nu? Ja!
Är du en bra partner? Det hoppas jag eftersom att vi varit tillsammans så länge :P. (5år)
Har någon varit otrogen mot dig? Nej. det hoppas jag inte
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Nej.
Har du varit otrogen? Nej.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? va tror ni!?

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja
Vad åt du senast? En mini morot
Är du polare med grannarna? nja ett par i huset resten kan ta sig någonstans.
Har du varit på ett party? Ja!
Har du varit utomlands? Ja
Var är dina syskon just nu? Hemma tror jag!?
Vilken tid gick du upp imorse? vid 9
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov så gott så :D
Vad är det första du gör på morgonen? Toa sen duscha..


Kommentarer
Postat av: Julia

Tack för det:) Vilken fin blogg du har:)

2007-11-13 @ 14:05:18
URL: http://ungmamma89.blogspot.com/
Postat av: Emmelie

Ringer du mycket? Nej.
Skojjar du eller?, du ringer ju hela tiden!!!

2007-11-13 @ 15:00:28
URL: http://Eeemmelie.blogg.se
Postat av: mamma

du ringer mig 50 ggr per dag fröken.

mamma

2007-11-14 @ 21:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0