......

åh nu har man packat lite :D..eller det blev hela 5 katonger.känner att man måste börja i tid eftersom att vi inte vet när vi får flytta..vet att det blir ngn gång i december men mer vet man inte..

Idag snöade det riktigt men sjäkvklart ka sig inget på marken som tur är :p..haha

Själklart var man på super dåligt humör när daniel kom hem idag..som vanligt har jag fått leka mamma till han..Han lägger sina saker överallt och sk*ter sedan att ta upp efter sig men självklart charmade han till sig så jag blev glad då han erbjöd sig att betala mer på räkningarna denna månaden så jag ska ha mer till ullaredsresan då blir man lycklig :D..

Igår tittade vi på prison break åh gud va jag älskar denna serien har juh tyvärr varit lite drygt i något avsnitt nu men själklart så är det på topp igen :D..me LOVE..

Ska se om jag hittar ngt batteri så jag kan fota lite glömde det när jag var i affären *senil jag vet*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0