............

Äntligen hinner jag blogga lite mellan allt som ska göras..Idag så tvättar jag så klart gör jag tyvärr på nästan på alla måndagar.Så drygt men gud va skönt det  är det när det är klart..Men extra skönt är det juh faktiskt när man har jobbat klart sin helg..för gud vad jobbigt det har varit denna helgen.

Idag (snart) kommer anna som är en klasskamrat från (gymnasiet/florist) hit vi ska fika lite. MUms. Sen ska daniel och jag äta god mat idag potatisgratäng och fläskfilé åh va gott, det bara vattnas i munnen.


Imon är det pappas dag Imorgon fyller han 41..ojoj..snart 50 hah..då ska vi in och äta gott där efter jobbet..hoppas han blir glad för sin pressent men det tror jag att han blir har juh hört att detta är ngt han vill ha :P..

Nej nu ska jag fixa lite innan Anna kommer

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Vad snäll du är mot din pappa, snart 50 haha.

mamma

2007-11-12 @ 16:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0