hellooo

så nu har man vaknat var hur trött som helst igår när jag kom hem så orkade inte lägga upp några bilder..det var jätte roligt men gud va trött man blev på människor..dom bara skulle fram!..men som tur var så var det inte alls jätte mkt folk..*skönt*..vi åkte vid fyra på morgonen och kom hem vid sju.sen åkte vi hem till min mamma och pappa och kollade på svensson svensson.kul..idag blir det till att plocka en massa här hemma.pappa kommer och hjälper till vid 4..ska tvätta allt idag med..imorgon får vi nycklen..så får juh flytta in mkt i ett rum :D..här är lite på vad jag köpte :D..





Kommentarer
Postat av: marie

ja så va det sandra! hoppas du vet och förstår att du är en av de finaste vännerna jag har! vi har dessutom alltid kul! om du vill så får du gärna komma hit nästa helg och baka julgodis med mig o william? va fina saker du köpt!är väldigt avis!måste verkligen komma upp dit någon gång!du är bäst!/marie

2007-12-09 @ 10:15:54
URL: http://mawrii.blogg.se
Postat av: mamma

Hej! Det var fina saker du har köpt.
Har du plockat ner sängen, är Daniel forfarande
hemma jag tittar över sen. Jag skulle precis gå ut nu och vad gör det, jo det regnar igen, tror jag blir tokig på detta regnande.

Kram Mamma

2007-12-09 @ 11:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0