Har ingen bra rubrik.

då är man vaken eller det har jag varit sen halv åtta men skönt att bara sätta sig vid datorn och göra allt i sin egen takt. måste gå ner till affären och köpa mat..daniel tog all den goda frukosten imorse så finns inget gott jag som hoppades att inte behöva gå ut i detta vädret.

ska bara ligga på soffan och ta det lungt idag.tycker jag är värd det.senare ikväll kommer emmelie som ska sova här inatt för första gången eftersom inatt kl 03.40 ska vi åka till ullared så då är det bättre att hon sover här för här stör vi ingen då daniel ska ut och äta med jobbet (julbord) sen ut och festa efter det..så han kommer väl hem när vi åker :p..

Nu ska jag duscha så skriver mer senare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0