14 maj

just nu ligger Melvin och jag och myser. Daniel sover som vanligt och Molly letar fåglar i alla fönster. I måndags var vi på vår första föräldragrupp det kändes lite spänt iaf från min sida men så brukar det vara första gången man träffar folk. sedan i tisdags träffade vi mammorna som vi träffade när vi var gravida, verkligen super trevligt, med dom har man alltid ngt att säga, väldigt lättsamma personer.Vi fikade med frallor och med lite kakor såklart, och igår åkte jag med daniel till hans skola så passade Melvin och jag på att gå ut i brunnsparken dom har där nere, var verkligen super mysigt. Efter det åkte vi och lämnade tillbaka ett bord som melvin fått i dopressent, då det var sönder, hade dock inga hemma så blev till att beställa. Vi åkte sedan hem och lagade lite mat innan melvin och jag tog oss ut på stan.Gick bara lite snabbt innan vi begav oss hem till pappa och rasmus. Passade på att titta på One tree hill, då pappa lekte med en sur Melvin.

Nu ska jag byta blöja på en dreglande Melvin. Som ligger och pratar och sparkar så söt min lille pojk :D.

Kommentarer
Postat av: malin

Hej!

Tänkte tipsa om en film till eran Molly faktiskt.

"The birds" Finns att köpa bland annat på designtorget, går säkert att beställa på nätet också.

Brukar vara intressant för katter, som inte springer ute så mycket. Och ganska roligt för kattägaren att se på sin katt när den tittar på filmen.

kram

2009-05-14 @ 13:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0