6 januari

Nu är klockan mkt som vanligt och vi har fortf inte kommit i säng. Dagen har varit super först kom Linda hit och fikade lite och snackade :D..var alltför längesen jag träffade henne. Efter det skulle vi laga mat och Daniel skulle göra sås som istället blev deg, detta försökte han sedan dölja då han har mobbat mig för alla gånger jag klantat mig :p. Men middagen blev trots allt ok. Vi fortsatte sedan ner på stan pga mina järntabletter var slut, fixade det och sedan även SEMLOR gud vad sugen jag har varit :D..så till unga mödrar åt vi semlor och drack varm choklad :D. MUMS. nej nu får jag gå och lägga mig Daniel ligger redan och det händer inte ofta. sov gott.


detta inlägget skrev jag igår vid tolv men det gick självklart inte att publicera, så ni får det nu. Dagen kommer jag att spendera genom att bara ta det lungt.ska försöka ta mig ut om det går, eftersom att det känns som ungen verkligen ligger mellan benen haha..obekvämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0