4 januari

hejsan. just nu ligger jag i sängen och bara njuter av att ta det lugnt :D. Dagen har spenderats med Marie och hennes son William 2år. Så kul med besök från dom, Marie har man alltid ngt att prata med speciellt när hon också ska ha bebis i feb. Daniel har åkt för att döma så just nu är det bara jag och Molly hemma, tills kl 9 tråkigt utan han.

Igår gjorde vi klar sängen och skötbordet till bebisen :D..så fint blev det. lägger in bilder imorgon annars får ni kolla på daniels blogg senare ikväll.

Imorgon ska jag vara med min kompis Linda nu när hon är hemma från lund. så får passa på :D..

Kommentarer
Postat av: Linda M

Hej Sandra! Vad har daniel för blogg då? Har kikat runt men inte hittat nån länk nånstans. Hoppas ni haft en jättebra jul och nyår! Här har den vart bra, men känns såklart konstigt att vara i usa och inte karlskrona. kramar

2009-01-04 @ 20:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0