19 januari.

hejsan. Dagarna som gått har jag mest spenderat i soffan, vi är inte super pigga här hemma. I lördags var jag hemma hos mamma och pappa en stund innan mamma och jag begav oss till mormor :D. Vi blev bjudna på massa gott där, som vanligt. Igår låg Daniel och jag i soffan hela dagen haha.Så skönt. Idag har vi varit och handlat mat så nu finns det massor i kylen igen. När Daniel lagade mat så passade jag på att städa toan. Så nu är det rent där med.  Nu på kvällen ringde dom från trygg hansa och ville komma hit och prata barnförsäkring, så imorgon skulle hon komma hit, Daniel är dock inte hemma då så Pappa hoppar in och hjälper mig och lyssnar haha. Vill inte själv. Tur att han ställer upp :D.



      

Slänger in lite gamla bilder  på mig. Molly. och jag och mina syskon, Bilderna är nog tagna från Daniels student?!"

Kommentarer
Postat av: en sån där "ung mamma"

Våran lillkille är försäkrad hos trygghansa, dom är kanon! :)

2009-01-19 @ 23:00:22
URL: http://jonnalantz.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken snygging till bror du har :$

2009-01-20 @ 10:48:51
Postat av: Anonym

håller med föregående talare, han ser ut lite som Zac Efron ju :O snyygg i alla fall.

2009-01-31 @ 02:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0