16 januari

jag är helt slut då jag inte kunde somna förrän 3 inatt och vaknade vid 8. Så idag har jag varit lite off. Dagen började med att vi gjorde oss iordning, åkte och tankade och hämtade både smörgåstårta och en som heter Ninni, Begravningen var verkligen jätte fin och allt var bra :D..känns skönt nu när den är över.Jobbigt blev det dock när man fick höra att hans sista önskan inte slagit in, vilket var att träffa min och Daniels bebis, det visste vi sen innan men blev jobbigt att höra det  där just då. . Idag har bebisen sparkat som aldrig förr, har kännt den hur mkt som helst speciellt mkt var det i kyrkan. Tyvärr slutade den självklart när Niklas (daniels bror) ville känna. Nu ska jag dra mig till soffan i min mysdress och raggsockar och bara njuta att få ta det lugnt. Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Inget kul med begravning, skönt att det är gjort nu iallafall. Hur lång tid är det kvar tills h*n är beräknad nu? Trevlig helg! Kram

2009-01-17 @ 10:20:46
URL: http://johannala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0