4 Februari

Hejsan!! allt går fint här hemma han är super lugn, och jag njuter verkligen av lugnet. Visst är man trött då man är uppe på nätterna och så. Plus att jag inte kan sova på dagarna. Det är en väldigt stor omställning att bli mamma, mina hormoner har börjat spela stora spratt med mig just nu, kan bli sur,ledsen, arg ja allt som ni kan tänka er på ett par sekunder. Mkt skuldkänslor finns också. Men ack så stolt man är, Älskar allt med detta, Älskar att vara mamma :D..Något som jag börjar tycka är jobbigt är det med och passa tider haha. När det bara var jag och Daniel då väntade jag verkligen ut tiden, men nu då kommer vi nästan försent till allt haha. Men det har ju bara gått 6 dagar :p..kanske lär vi oss?!

Idag började dagen med att Barnmorskan kom hit och berättade lite. Efter det åkte Daniel till skolan så jag och Melvin fick vara själva i fyra timmar. Så skönt var det för då hann man få längta lite efter Daniel :D. Efter det bestämde jag att Melvin och jag skulle bort till mina föräldrar och hämta ett paket från släkten i skåne.. Där fanns tre fina saker (kläder) Så fina var dom. Får visa er det imorgon när jag tagit kort. När vi hämtat det gick vi sen för att möta Daniel, är så skönt att få komma ut även om det bara är en liten stund. Nej nu ska jag lägga mig och mysa med min lilla familj sen kanske få sova :D


Kommentarer
Postat av: Therese

Det låter underbart !! :) önskar verkligen er all lycka i framtiden ! :)

2009-02-05 @ 07:10:32
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Madde

Verkligen en söt son ni har "bra jobbat" =)

Passa nu bara på att njuta av bebis tiden den går så fort, min dotter fyller fem i sommar kan inte fatta vart tiden tagit vägen.. Kram Madde

2009-02-05 @ 23:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0