äntligen

Åh nu står vagnen här hemma :D..så fin så. Det blir ju att man är där och pillar och kikar mkt nu. Barnvagnstokig som jag är :D. Dagen blir ändrad idag Maries son william är sjuk så vi fick ställa in, istället kommer syster Emmelie hit och ska pilla på vagnen. Ska nog med försöka springa på stan (om jag orkar).Sen ska vi hem till daniels mormor och morfar :D. skriver mer sen. Nu vill jag ha MAT!


så skulle inlägget varit imorse men det blev ett utkast då datorn inte villle.. Min dag har sett ut som det står där uppe fast ett besök till förlossningen igen, Blev orolig då jag kanske bara känt barnet 5 ggr på en dag så fick komma in och göra en undersökning. Idag var både Daniel och Emmelie med. Allt var bra som tur va :D Dags att flytta sig från datorn molly vill inte mer så därför har hon satt sit framför skärmen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0