fikat :D

dagen började med att jag gick hem till Anna och kollade på hennes nya lägenhet.super fin var den högt i tak och stor. Efter det att vi varit där en timme så följe jag med henne och fika, där mötte vi upp hennes kompis Linda. Jätte trevligt och skönt att få komma ut och träffa folk precis vad jag behövde, det roliga är att jag stannade kvar där i 3 timmar och 45 minuter, kanske lite länge. haha. Kom hem och lagade mat till mig och daniel fick bli bacon och spagetti då det skulle gå snabbt. Tittade på unga mödrar och nu har jag landat här vid datorn. Nu är det iaf bestämmt imorgon ska vi hämta vagnen, verkade dock inte som dom hade dom hjulen jag ville ha till vagnen så får nöja mig med dom andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0