2 september

tjoo. Nu har Melvin somnat så nu ligger han sött i sin säng. Kan börja berätta från Fredag då jag faktiskt var ute för första gången, gud vilken känsla att sitta och prata med kompisar och bara njuta av att titta på folk. Vi hade lite förfest här hemma, sen drog vi vidare och åt lite, tyvärr slutade kvällen för tidigt men så blir det när man startar förtidigt.Morfar var barnvakt till Melvin och det gick super. Daniel kom hem vid 9 och jag kOm hem vid 11,men somnade inte förrän 4 och Melvin ville upp kl 6 så ingen pigg mamma var jag då inte. Fyllde också år så skulle ha kalas klockan 10 haha. Men allt gick fint och fick massa fint :D..

Måndag var jag med syster Emmelie och kollade på lägenheter. Hon fastnade för en men den gick till en annan, tur var väl det då hon fick tag på en annan som verkar MKT bättre :D..Melvin njöt hemma hos mormor och morfar så Slapp han följa med på det tråkiga. :p. Tror inte det är hans favorit syssla.

Tisdag då tittade vi på lite dagis. För att sedan gå på Mamma barngympa. Gud det var härligt att få känna att man brände lite fett..Detta ska Melvin och jag verkligen fortsätta med. Visst att Melle tyckte det var roligare utanför filten. Sedan var vi många mammakompisar där och då blir det alltid roligare :D.

Onsdag. Idag har vi Varit på mammaträff. åh Tycker så mkt om denna gruppen, vi träffade dom som sagt innan Barnen kom ut och träffas nu varannan vecka. Det är så kul att träffa dom man har alltid ngt att säga. Efter det åkte vi hem och åt för att sedan hälsa på min mormor :D..

Imorgon kommer Alvin och Marie :D..så kul. Varje morgon träffas jag och 4 andra mammor för att gå ut och gå. så har en bestämt tid och plats. och man bestämmer om man vill komma eller inte. :D. så kul att ha några att gå med.

Sorry för ett jobbigt inlägg men ville bara skriva lite :p.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, jag hade velat gå, men jag visste inte vad det var för en dag när jag "intresse-anmälde" mig. Vi är redan upptagna på lördag, var ju lite typiskt, men men. Ska du dit?

2009-09-02 @ 21:03:58
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men vad trist. Nu blev jag ju sugen på att gå! Haha, ska kolla om jag inte kan lösa det på något vis!

2009-09-02 @ 21:28:09
URL: http://johannala.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nu var det löst! Vi ses på lördag! kram

2009-09-02 @ 21:50:56
Postat av: Johanna

Nu var det löst! Vi ses på lördag! kram

2009-09-02 @ 21:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0