ledigt..skönt

åh så skönt det är att vara ledig ja njuter verkligen. i måndags var jag på tupperware party det var faktiskt kul ska ha ett eget party den 17 mars säg till om du vill komma :D..i går var jag på stan med mamma hittade två lampskärmar var juh tvungen att köpa det så man kunde ta bort julen :p.sen på kvällen var jag på tjejmiddag (avskedsmiddag) hos martina mkt roligt..sen om ca tjugo minuter ska jag träffa anna vi ska köpa fika och gå hem till jenny och fika lite där. kul att det händer mkt hiner verkligen göra allt jag vill göra som jag inte gjorde när jag jobbade så skönt just nu. sen tyvärr i eftermiddag ska vi tvätta..åh va tråkigt.. har tagit lite bilder men hinner inte ladda upp det just nu men det kommer nog ikväll.skriver när jag får tid igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0