ny tv och massa annat.

sådär ja nu har jag tid att sätta mig lite vid datorn innan jag somnar. i början på dagen var jag, emmelie,moster och mormor runt och kollade lite. kul fick en ny skål av mormor :D..tack. sen efter det åkte vi och fikade. sen åkte emmelie och jag och hämtade rasmus (lillebror) från skolan och åkte hem till pappa och mamma, där var vi ca en halv timme innan daniel slutade jobba. När daniel väl slutat jobba åkte vi till elgiganten och kollade på en ny tv till sovrummet. vi hittade en som passade oss en 32 fick det bli. skööönt. älskar att ligga och ta det lungt i sängen och titta på tv. sen träffade vi daniels föräldrar pratade lite och han även köpa en jätte fin tavla. efter en viss tid där ute så ringde pappa som räddaren i nöden :p och frågade om vi ville komma och äta tacos där självklart vem vill inte slippa laga mat  :p. fick även ett sms från anna som talade om att mina saker från tupperware hade kommit jippie :D, efter maten åkte vi hem till oss och satte upp tavlan och tv:n. åh va nöjd jag är.. har varit en rolig dag idag.


kul för er som orkade läsa allt. bilder på allt kommer imorgon!!.

Kommentarer
Postat av: Melissa

Hej Sandra! Melissa här. Tänkte bara säga att din blogg vart jäätefin och jag faktiskt då och då kikar in här och läser lite..haha. Tänkte maila till hon som gjorde din snygga blogg och fråga om hon kunde hjälpa mig med...om det är ok?
Hoppas allt är bra!
Kram Melissa

2008-02-02 @ 21:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0