nu är jag trött hänt mkt.

hejsan har inte orkat skriva men nu kan jag skriva lite.. i lördags åkte daniel och jag runt lite och kollade efter en hylla och lite smått och gott. sen efter det bestämde vi att maten som skulle ätas för dagen skulle bli kinamat..åh va gott det är. på kvällen spikade vi upp lite sladdar.skönt att få bort dom. igår gjorde jag verkligen inget! låg och tittade på tv och bara njöt av min sista semester dag :D..

idag började jag mitt nya jobb som färg/tapeter säljare. trivs jätte bra efter fösta dagen redan. har juh mest bara gått efter folk och kollat men det känns skönt när man inte kan ngt. är ledig i två dagar nu igen då jag bara jobbar 60% nu tills maj då jag börjar jobba hel tid.när jag kom hem fanns det en lapp på bordet där det stog grattis till jobbet fler ledtrådar finns i kylen och vad hittade man där jo två semlor! så när daniel kommer hem ska vi äta semlor...åhhhh  va gott. ner nu ska jag lägga mig och titta på tv hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0