underbart.

så skönt det är att gå upp när man vill, speciellt bra är det när daniel kommer och säger hej då på morgonen och jag bara kan ligga kvar, igår var jag på stan med min syster Emmelie vi letade jacka till mig då den jag har nu knappt går att stänga. Vi hittade en fin svart kappa, kanske inte min vanliga storlek men tänkte att ngt måste jag kunna växa i då det inte är så kul att slösa pengar på sånna saker nu. Tänkte slänga in en bild sen men det får Daniel hjälpa mig med när han kommer från skolan. Hade idag velat ta mig ut till slottsbacken (köpcentrum) och kollat i alla affärer där. Men får se hur det blir, Nu ska jag iaf platta håret innan den är dags för frukost (har bara ätit en macka idag),


Kommentarer
Postat av: alfis

19 januari :)

2008-12-06 @ 11:06:51
URL: http://alfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0