igår och idag.

Igår var jag som sagt hos Mvc och lyssnade på bebisen och allt, det såg bra ut. Denna gången låg hjärtljuden på 146. Efter det gick jag hem vilade i ca en timme innan det var dags att fixa lite lunch, sen var det dags för föräldragruppen där vi fick veta lite om smärtlindring och även se en förlossningsfilm. Den lugnade ner mig lite iaf då det man sett på tv alltid känns som det värsta. På kvällen hade jag lite ork kvar så jag började städa toaletten och även dammsuga resten av lägenheten, jobbigt var det. Så resultatet av det blev mycket smärta inatt.

Idag har jag mest bara tagit det lungt, lagat mat, kollat på tv. Men sen nu på kvällen började det klia i bebisfingrarna och jag bestämde mig för att sätta ihop Babysitter, Daniel var inte sen på det heller :P. Nu måste jag gå och handla har inga clementiner hemma och det är ett måste för mig just nu.

Kommentarer
Postat av: Stina

Va inte rädd för att begära smärtlindring Sandra. Mamma och pappa kan lära dig profylaxandningen, den hade vi nytta av. Du är så himla söt med din mage : ) Många kramar till er alla tre. Stina Ps. Bebben hälsar också Ds.

2008-12-09 @ 20:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0