jadå..

Nu har vi kommit hem åkte vid 5 och kom hem vid ca 9 exakt.. vi har gjort jätte mkt först var vi hemma hos daniels familj, pratade av sig lite sen ville daniel åka till hans mormor och morfar så då åkte vi dit med..pratade lite där med och han sålde ngn lott :p..sen åkte vi och handlade för jag glömde självklart att köpa yoggi när jag var och handlade :p..halft senil är vad jag är men det är typ alla på min mammas sida så spelar juh ingen roll..

Sen nu har vi lekt av Molly lite..lekte nog en halvtimme.känner mig riktigt duktig,,Sen nu ska jag kolla igenom alla mina bloggar som jag läser sen väntar nog faktiskt sängen tror jag.

Kommentarer
Postat av: mamma

jag är inte senil iallafall.
Ha en bra dag, vi syns

Kram mamma

2007-11-30 @ 07:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0