Trött.



I tisdags var vi på gympa. Ngt Melvin tycker är jätte kul, stor lokal och massa saker att krypa till. Värre är det för mig som får hämta han nästan hela tiden då han ska på vikterna. Men jag förstår han tråkigt att vara med mamma, tur Alice fanns i närheten iaf.

Igår träffade jag först Sara och viggo, blev en tur ¨på stan för att sedan gå ner hit och äta lite. Vi hade bestämt tid med lite andra mammor för att gå till öppnaförskolan. När vi väl kom dit hade vi missat tiden och bestämde oss istället för att gå och sätta oss i parken lite. Så skönt att få njuta av den sista värmen?!.

Alice, Melvin, Edgar. tyvärr inga bilder på Viggo som sov.

Idag har vi varit på tummetott?! tror jag det hette. Man sjunger och det är ramsor och saga. Väldigt kul var det Melvin var väl inte på sitt bästa humör idag. Då han vaknade 4a!! Men han dansade lite iaf :D..
Efter det var det tänkt att jag skulle gå hem och lägga mig, men så blev det självklart inte. Efter en stund kom Emmelie och lekte med mig och Melvin :D..kul. Blev mkt prat om inredning då hon ska flytta hemifrån. Fick bli ett snabbt inlägg då jag ska lägga mig och titta på tv. och hoppas kunna sova :D..




Kommentarer
Postat av: Nilsson

Du är den där snygga mamman som brukar gå med barnvagn i Karlskrona? Om det är du är du känd ända ner till Kristianstad =)

Hoppas man får se er här nere på torget någon gång ;)

2009-09-18 @ 14:25:53
Postat av: Johanna

Ja det var lite tråkigt. :/ Ja men det vi nog om du ska dit? ^^

2009-09-26 @ 07:35:40
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hallå! Ja vi var där.. men det var bara vi. Inte en människa till, förutom personalen. Men vi hade trevligt iallafall. Imorgon ska vi inte dit... men kanske nästa vecka?

2009-10-06 @ 21:58:39
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0