På torsdag blir han 9 månader helt sjukt.



Tjoooo! Nu tror jag det finns tid att skriva. Melvin sover men man vet aldrig om han vaknar igen snart, Just nu hoppas jag det kommer lugna sig i vårt liv, Daniel har nyss läst två kurser i skolan och ja det har varit ett helvete att sköta allt själv. Han har bara pluggat dag/natt och det är ju så vi visste att det skulle bli men nu äntligen, fick han reda på att han klarade tentan idag. Så underbart när det lönar sig att plugga :D.

 Sen har jag kommit in i Melvins sätt att röra sig här hemma, min lilla pojk är överallt, Börjar nu "springa lite runt bord och sängar som stöd. Förra veckan ställde han sig upp utan någon hjälp av ngn/ngt. Och han vet vad lampa, mamma (säger han) och Molly är (säger mjau när han ser henne) . Kan baka kaka, klappa händerna när man sjunger.Vinka och  låta likadant som när man pussas .Han är en mkt busig kille som gärna spelar clown, Min ögonsten är han.

Vi har inte så mkt inplanerat om dagarna längre vilket är tråkigt säg till om någon vill hitta på ngt :D..

Idag har jag haft Melvin hos mig lika länge som han låg i min mage. Känns helt sjukt, hur kunde tiden gå så snabbt utanför magen.

Kommentarer
Postat av: Lina

vad duktig han är :-)

marie ska komma till mig på torsdag skulle du följa med då?

kram

2009-10-27 @ 06:43:16
URL: http://wilmaochemilia.blogg.se/
Postat av: Josefine

va duktig han är er lilla gosse =)

2009-10-27 @ 09:56:05
URL: http://dendarfin.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, visst är det helt galet vad fort tiden går!!! Han är verkligen framåt er lilla kille, känns som han är typ ett halvår äldre än Stina ;)



Kram

2009-10-27 @ 10:12:33
Postat av: Lina

jag tror inte att jag kan på fredag. vi ska ut och äta några stycken i morgon kväll. så det blir nog lite vin och en sväng till fox så jag får väl ta en lugn hemma dag på fredag. nu vet jag inte om det blir nåt i morgon. sitter i torhamn med en söndrig bil :-( vi kan väl försöka få ihop en dag nästa vecka och ses alla tre? kram

2009-10-28 @ 14:27:16
URL: http://wilmaochemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0