8 maj

Så nu har jag lite tid över att sätta mig ner och skriva. Dagen har jag och Daniel och självklart Melvin, spenderat på Costa outlet, där vi shoppade lite kläder.Självklart fick melvin mest, 2st shorts, tröja, strumpor, badbyxor och på köpet ett par solglasögon :D. Så mysigt att bara få komma iväg, man behöver dom små utflykterna så imorgon ska vi passa på att åka till kalmar, och gå på stan där och sedan gå på ikea. me like!!


Melvin är nu lite mer än 3 månader och är numera en bestämd kille som vet precis vad han vill, Idag kom han på att om han gnäller, så kan han få vad han vill haha, Han är en väldigt glad prick som gärna ler och skrattar.

Veckan som kommer ska vi äntligen få börja i en föräldragrupp, som jag längtat av att den ska börja så man kan träffa andra Mammor.

Veckan:
Måndag: Föräldragrupp
Tisdag: Träffa dom som gick i samma grupp som vi innan bebisana kom. (föräldragupp)
Onsdag:
Torsdag:
Fredag:
Lördag: Dop
Söndag: Konfimation.

Säkert glömt massa men orkar inte kolla upp allt men som vanligt har vi mkt och göra men
. vill gärna hinna träffa Marie med familj och sedan min nya kompis Sara med hennes son viggo ;DNehe dags att göra som på bilden! hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att du skriver igen!! ser fram emot nästa inlägg! : )

2009-05-10 @ 11:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0