5 Mars

Joda vi lever, bara jag som inte orkat/ velat skriva. Har kommit in i en rytm nu och känner att jag känner melvin nu. Älskar verkligen att vara mamma. Han är så snäll min pojk. han har börjat le och "prata" med mig och jag bara smälter.. Han är inte liten längre vägde han idag, och då vägde han redan 4660 inte dåligt :D. I måndags fick han också sin första bebis kompis. Alvin, min kompis Marie fick sitt andra barn, känns så kul att ha ngn nu när man går hemma, som är i samma sits. Om ni vill läsa om vårt liv oftare gå in på Daniels blogg,


 Göra resten av veckan:
Fredag: Besöka Daniels mormor, tvätta.
Lördag: Besöka Alvin. Kalas.
Söndag: Hoppas på att bara få ta det
lungt.

Kommentarer
Postat av: Mirry

På Borås coolaste blogg har vi bikini-bekymmer!



Spana in på www.arntyochmirry.se

2009-03-12 @ 11:31:07
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0