21 juni.

Sitter just nu hemma hos min mamma och pappa, lilleman ligger och sover i sin vagn så då passar jag på att sitta här lite. Har börjat med att packa lite hemma och rensa allt, fy vad tråkigt det är. Man får passa på när Melvin sover. Midsommar firade med min nya kompis Sara och hennes lilla familj, kom dit vid 6 och vid 1 åkte vi hem hade nog kunnat stannat flera timmar till då vi hade hur mkt som helst att prata om. Denna veckan som kommer ska jag och Melvin först leta bikini imorgon så då ska min mamma med och hjälpa till, sen är det fika med mammagruppen. Tisdag ska vi bada med mammagruppen för att sedan åka och grilla med en annan mammagrupp haha. På söndag ska jag och Melvin också följa med några från mammagruppen och bli fotade helt gratis :D ( mkt med mammagrupper :P)det ska verkligen bli helt super kul, man  blir sminkad och så. Nehe nu vaknade lillen ska se om han vill ha mat sen ska vi åka och köpa pärmar. tjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0