23 Januari.

Igår var jag med min kompis Marie som också väntar barn i februari.Åkte hem till henne och fick sockerkaka ( hembakt som vanligt :D) och så satt vi och pratade bebisar och allt som hör till i ca 3 timmar. Har haft kontakt med Marie varje dag sen jag fick mitt plus vet dock inte hur många sms vi skickar om dagen haha *många* Åkte hem därifrån för att vila, senare kom Daniel och vi åt lite mat innan det var dags för han att träna. Igår kväll gick även min slempropp, vet inte om det var hela, men hoppas kan man. Har lite känningar men inte mkt mer :(/. Nu på morgonen har vi haft besök av min moster och mormor, dom hade köpt med sig frallor, sååå gott. Nu sa jag nog lägga mig och sova då jag inte sovit inatt. Sen bär det av till team sportia med mamma och pappa :D

Kommentarer
Postat av: Marie

Okej!:) Ojj, så spännande, håller utkik i din blogg och ser ;D LYCKA TILL :D



Kramar

2009-01-23 @ 20:21:11
URL: http://maaaji.blogg.se/
Postat av: Stina

Oh vad spännande Sandra. Snart har ni ett litet gosebarn :) Många kramar till er. Stina

2009-01-24 @ 23:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0