lite smått.

Ojojoj tänk att min älskade pojk har gått och blivit charmig, han som aldrig visat en min till någon innan. Innan när jag, mamma och Melle gick på stan började han le och prata med alla på stan :D. Så sött han vill verkligen att alla ska titta på honom nu. Han är överallt nu när han kan krypa, han kryper efter och är jätte glad och snabbare går det för varje dag. Men gud vilken omställning det är nu när man inte bara kan lägga han på en filt. Han ställer sig mot saker och försöker ta sig upp, ÄLskade lilla pojk.  På lördag blir han 7 månader och jag 22 år, tiden går snabbt.snart börjar jag jobba.lite smått iaf.

I veckan ska jag få gå till frisören och få bli ompysslad :D så underbart, Och på lördag ska vi ha lite kalas sen tror jag att jag ska gå ut  på kvällen. har ju inte roat mig sen februari förra året :D..nej nu vaknade lillkillen igen får skriva mer senare.

Nyfödd.



ca 7 månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0