min dag

då sitter jag här och får min dagliga dos av nätet på morgonen haha, med en sovande katt brevid mig. allt för att inte väcka daniel än :p. måste gå upp kvart över 6 varje dag för att hinna med mina rutiner som jag har nu när jag är gravid. så här kan en dag se ut (för det mesta)

06,15 går upp och äter en macka
06,25 duschar jag och sedan sminkar och klär på mig
06,50 sätter jag mig vid datorn skickar sms med en oftast vaken marie. :D
07,10 dags att äta frukost nummer två, brukar bli 2 mackor och typ fil till det. efter det borsta tänderna.
07.40 brukar mamma ringa då hon är påväg till jobbet. efter det fixar jag det sista och åker till jobbet.

sen brukar jag äta efter 2 timmar ca..drygt att äta så mkt men vad gör man inte för bebisen haha.  idag ska jag jobba sen åka hem och tvätta yippi :D. sen tror jag sängen väntar då vi ska upp tidigt och åka iväg såååå  skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0